Arhivare electronica | ARHIVE LOGISTIC

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Prelucrarea arhivelor
Conform Legii Arhivelor Nationale numarul 16/1996, documentele se grupeaza in dosare potrivit nomenclatorului...

 

Depozitarea arhivelor
Serviciile de depozitare a documentelor si inregistrarilor asigura reducerea costurilor datorita recastigarii spatiului...

 

Accesul la documente
ARHIVE LOGISTIC intelege ca accesul la documentele si inregistrarile dumneavoastra, atunci cand aveti nevoie mai mult de ele, este primordial...

 

Arhivare electronica
Principala functionalitate oferita este realizarea conversiei, stocarii, organizarii si regasirii informatiei intr-un mod structurat si ...

 

 



ARHIVAREA SI INDEXAREA ELECTRONICA A DOCUMENTELOR

arhivare-document-management-timisoara-oradea-aradFiind supuse unui flux informational din ce in ce mai abundent, companiile cauta cai mai bune, mai eficiente de a distribui informatia atat in cadrul organizatiei cat si in exterior.

In prezent, in majoritatea companiilor informatiile au devenit din ce in ce mai numeroase si greu de controlat. Prea des suntem nevoiti sa ne confruntam cu situatii in care documente importante se pierd sau se gasesc dupa indelungi cautari.

Pentru a evita astfel de situatii si pentru a creste eficienta si productivitatea angajatilor exista o solutie foarte practica, numita arhivare si indexare electronica.

O astfel de solutie ofera de fapt posibilitatea de a crea, structura, organiza si accesa baza de cunostinte si documente ale unei companii. Solutiile de arhivare electronica a documentelor presupun stocarea securizata si conversia documentelor fizice in format digital.

Functionalitati

Principala functionalitate oferita de un sistem de arhivare electronica si administrare a documentelor este realizarea conversiei, preluarii, stocarii, organizarii si regasirii informatiei din cadrul companiei intr-un mod structurat si securizat. Odata ce documentele au fost convertite in format electronic si arhivate, cautarea, localizarea si redarea informatiei devine un proces facil si rapid.

Fiecare document electronic arhivat va fi insotit de o fisa electronica ce va cuprinde informatii caracteristice acelui document:

  • emitent
  • proprietar
  • istoric
  • tip si nivel de clasificare
  • cuvinte cheie pentru identificare
  • localizarea suportului fizic
  • identificatorul unic al documentului in cadrul arhivei

Odata creata, arhiva electronica va putea fi securizata si controlata, accesul la documente permitandu-se pe baza drepturilor definite si acordate la nivel de utilizator sau grup de utilizatori.

Beneficii

Beneficiile imediate ale unui sistem de arhivare electronica a informatiilor si documentelor din cadrul unei companii se refera la simplificarea fluxului informational, si reducerea costurilor operationale.

Pe termen lung, productivitatea si eficienta angajatilor va creste ca urmare a simplificarii procesului de cautare si acces la informatie; astfel, actiunile lor se vor baza pe decizii mai bune si mai eficiente.

Timpul de regasire a informatiilor dispersate se reduce la minim, iar toate informatiile necesare si relevante sunt aduse intr-un singur loc.

Contactati-ne

Compania   |   Beneficii   |   Servicii   |   Legislatie   |   Contact

Copyright & copy 2010 ARHIVE LOGISTIC BANAT SRL. Toate drepturile rezervate.

Conditii de utilizare Reguli de confidentialitate