Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Prelucrarea arhivelor
Conform Legii Arhivelor Nationale numarul 16/1996, documentele se grupeaza in dosare potrivit nomenclatorului...

 

Depozitarea arhivelor
Serviciile de depozitare a documentelor si inregistrarilor asigura reducerea costurilor datorita recastigarii spatiului...

 

Accesul la documente
ARHIVE LOGISTIC intelege ca accesul la documentele si inregistrarile dumneavoastra, atunci cand aveti nevoie mai mult de ele, este primordial...

 

Arhivare electronica
Principala functionalitate oferita este realizarea conversiei, stocarii, organizarii si regasirii informatiei intr-un mod structurat si ...

 



SERVICII DE PRELUCRARE A FONDULUI ARHIVISTIC

arhivare-depozitare-nomenclator-arhivistic-servicii-sistem-management-document-reducere-costuri-timisoara Conform Legii Arhivelor Nationale numarul 16/1996 si a normelor de aplicare, documentele se grupeaza In dosare potrivit nomenclatorului care este unic si obligatoriu pentru fiecare societate. Acest nomenclator, conform art. 8 din legea mai sus mentionata, trebuie aprobat de Directia Judeteana a Arhivelor Nationale”.

In vederea pregatirii documentelor in cadrul procesului de arhivare ARHIVE LOGISTIC furnizeaza urmatoarele servicii de verificare, inventariere, selectare, ordonare, asezare in dosare / cutii a documentelor.

Selectionare

Lucrarea de selectionare se face In baza nomenclatorului arhivistic. Daca acesta lipseste ARHIVE LOGISTIC ofera consultanta gratuita in conceperea lui. Documentele cuprinse in dosare se ordoneaza cronologic, se numeroteaza, actele mai vechi trebuie sa se afle deasupra. Pentru fiecare dosar se intocmeste un opis ce va contine:

•  Denumirea unitatii si a compartimentului creator
•  Numarul de dosar din inventar
•  Anul
•  Numarul de file
•  Indicativul din nomenclator
•  Datele de inceput si de sfarsit

arhivare-depozitare-nomenclator-arhivistic-servicii-sistem-management-document-reducere-costuri-timisoaraIn urma operatiunii de selectionare, documentele cu termenul de pastrare expirat vor fi puse separat, vor fi inventariate si va fi Intocmita documentatia de selectionare care va fi Inaintata spre aprobare Arhivelor Nationale, Directia Judeteana. Dupa aprobarea lucrarii de selectionare, documentele pot fi date la topit.

Prelucrare si inventariere documente

In urma operatiunii de inventariere se intocmeste un inventar in format electronic al tuturor documentelor, care va ajuta fiecare compartiment sa identifice ulterior toate documentele si pozitia lor in spatiul de depozitare.

Practic operatiunea de inventariere consta in aranjarea documentelor in dosare si cutii tinand cont de anul crearii, compartimentul creator si termenul de pastrare.

Fiecare dosar si cutie va primi un numar de inventar bazat pe un cod de bare unic ce determina exact continutul cutiei sau dosarului precum si pozitia exacta in depozit.

Contactati-ne

Compania   |   Beneficii   |   Servicii   |   Legislatie   |   Contact

Copyright & copy 2010 ARHIVE LOGISTIC BANAT SRL. Toate drepturile rezervate.

Conditii de utilizare Reguli de confidentialitate